GARANTIE

 

               Garantia se solutioneaza la sediul  OKALBA SRL  prezentat in pagina de contact ,de catre OKALBA SRL, prin inlocuirea produsului defect. Plata transportului pentru produsele trimise (tur-retur) in vederea solutionarii garantiei revine in responsabilitatea clientului , iar expedierea se va face prin intermediul unei societati de curierat  rapid . Solutionarea garantiei se face in maxim 15 zile lucratoare. Receptia produselor expediate se face la beneficiar. In cazul in care se constata ca produsele livrate nu sunt cele comandate ( au fost expediate piese cu alt cod, din vina expeditorului), termenul de instiintare al expeditorului (OBLIGAORIU pe e-mail.) este de 48 de ore de la data primirii coletului iar returnarea coletului se va face in maxim 10 zile. In cazul in care nu se respecta cele mentionate, piesele nu se mai inlocuiesc. Inlocuirea produselor se face, in 3 zile lucratoare de la data primirii coletului, daca produsul se afla pe stoc, sau in maxim 30 zile de la data primirii coletului daca produsul nu se afla pe stoc. Clientul trimite la expeditor piesa veche, impreuna cu piesa noua care a fost expediata, in ambalajul original, impreuna cu toate documentele, inclusiv devizul service. In cazul in care clientul a gresit comanda, marfa expediata nu se schimba. Toate problemele aparute vor fi semnalate in scris pe adresa de e-mail. okalba_office@yahoo.com          

Conditiile de garantie sunt in conformitate cu O.G. 21/1992, Legea 449/2003 si O.G. 174/2008.

La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect cu elementele de identificare intacte (serial number sau ambalaj), impreuna cu accesoriile aferente si copia  de pe certificatul de garantie, precum si factura in ORIGINAL, In cazul in care produsele ajung neinsotite de aceste documente, produsele pot fi returnate solicitantului/expeditorului fara a i se solutiona garantia si fara a fi anuntat in prealabil.

         Nu fac obiectul garantiei:

    Produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (blocarea paletelor turbinei, tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.), setari si instalari incorecte,   patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor, etc.      

    Montarea sau punerea in functiune a produselor de catre persoane neautorizate/Service-uri duc la pierderea garantiei fara drept de a solutiona garantia produsului.      

    Termenul de garantie la produsele CHRA ( ax, compresor, kit de reparatie, seal plate, back plate, corp turbo ) - Cartridge - 12 luni iar pentru componentele disparate ( separate )  6 luni .      

    Prin confirmarea telefonica sau email cumparatorul isi asuma obligatia de a lua la cunostinta conditiile de garantie inscrise in prezenta si faptul ca a primit produsele in perfecta stare.